2013. február 23., szombat

Második díj! :)

Sziasztok!

El sem hiszem, hogy micsoda díjeső jár manapság Szeged felé, ez a blogom is díjat kapott a másikkal együtt! Nagyon szépen köszönöm Anneee-nek ezt a díjat, mindkét blogomra! :))
Ezen felül szeretnék hatalmas köszönetet mondani Nektek, mert álmodni se mertem arról, hogy 770+ és 8400+ oldalmegjelenítést produkáltok, ilyen rövid időn belül. Főleg ilyenkor érzem azt, hogy nem vagyok elég jó író, és nem csak azért, mert olyan ritkán írok, de lehetne színvonalasabb is. Na mindegy is, nem sajnálkozom tovább, olvassátok továbbra is a blogjaimat, és kérlek-kérlek-kérlek Benneteket, kommenteljetek is! :))

Hatalmas ölelés és nagy puszi,

Summersmile♥





1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől - egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)



1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Dóra Tünde, és leginkább Dórinak, Dorkának vagy NéDónak :)

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Sírni... Nem is tudom, talán EZ a dal csal könnyeket a szemembe.

3. Félsz a sötétben?
Néha igen, de az inkább az ismeretlentől való félelem, mint a sötéttől.

4. Szerelmes vagy valakibe?
De mennyire! *.*

5. Mi volt eddig a legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Talán tíz lehettem, amikor egy táncfellépésen leesett az alsószoknyám - egyszerűen kiléptem belőle, és folytattam, de elég ciki volt.. :D

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem is egyszer... És nem, nem vagyok erőszakos.!

7. Szerinted a péntek - 13.- a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Ilyenkor mindig egy kicsit óvatosabb vagyok a kelleténél, ezért semleges nekem.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Ha nekik se mondom el, vajon kiírom ide? :)

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek tartasz?
Néha igen! :D

10. Kiskorodba sírtál, ha szurit kaptál?
Szerintem nem, bátor csajszi vagyok! :P

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Sokkot kapnék, mert nincs mire.

12. Szoktál álmodozni?
Állandóan. :)

13. Járnál Chace Crawforddal?
Hát, nem dobnám ki az ágyamból, de nem tudom. :)

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Hármat, először fiút, Bencét, aztán lányt, Viola Zitát, és megint fiút, Dánielt.

15. Adni vagy kapni jobb?
Adni!

16. Titkom:
Nincs titkom. :)

17. Bakancslista:
 Eljutni Norvégiába a fjordokhoz, meglátogatni Macchu Pichu-t, felfedezni valami olyat, amitől jobb lesz az emberiségnek, gyerekeket szülni életem szerelmének, boldogan élni egy szép helyen és azt mondhatni, hogy nem hiába éltem!

Akiknek küldöm:
Tufi
Dreamy Girl~
Szaszaa.
Sophie
Amelié


1 megjegyzés: